Укупно приказа странице

недеља, 3. април 2011.

Target Renegade

Godina: 1988
Izdavač: Imagine
Žanr: Tabačina
Platforma: C-64
  
Ovo nije bilo u scenariju...
  
  Kao što vam I rekoh, posle svake originalne priče sledi i originalan film. Tako i snimiše filma sa mnom po događajima iz Renegade-a, originalno nazvavši svoje ostvarenje Target Renegade.
 Glavnu ulogu dodelili su Čarliju Šinu. Tada je tražio samo dve lajne koksa po danu i bio je upotrebljiv za nabildovavanje. Nije preterano ličio na mene sa tom dugom kosom i Rambovom trakom, ali sve za Holivud. Scenografija mi se nije posebno svidela. Iako na tim novim holivudskim kamerama sve ide glađe, nekako mi se činila monotonija nego ona iz moje prave životne priče. Za neprijatelje statiste, kao da su uzeli jednog istog lika koga su klonirali 1000 puta, ah taj CGI. Tako u prvoj sceni (od pet akcionih koliko ih je u filmu), su to samo dva bajkera klonirana mnog mnogo puta, u drugoj su to pimp i njegova drolja (glumi je Kim Bejsindžer), u trećoj neka dva glavata kretena i tako dalje i tako dalje. Cenim da je Čarliju bilo jako dosadno da se konstantno namlaćuje sa istim ljudima u svakoj sceni, ali onaj put imao je instruktore uličnih tuča tako da se mnogo bolje i lakše kreće nego što je bio moj hod po mukama. Neke pokrete je usavršio i oni na filmskom platnu deluju glatko i precizno, mada se opet često dešava da ga momci uhvate iza leđa i ponovo pune udarcima (scenaristima se posebno svideo ovaj deo iz moje priče). I ovaj put vidi se da sam bio na mukama, i preciznost nekih udaraca je i ovde neophodnost.  Zanimljivo je da je "režiser" uveo i krupni plan u film, tako da se  facijalne ekpresije glavnog junaka u ovom filmu sada mogu videti izbliza. To je uvek dobro kada ljudi žele da se identifikuju sa junakom. Takođe, studio je ovde ozbiljnije iskeširao za muziku i ovaj put me neće pratiti lokalni tezga rok end rol bend, već postoje četiri različite melodije, jedna u uvodnoj „špici“ i po tri kada se menjaju „scene“. Moram da priznam da mi se ova stvar možda i najviše svidela...Ali kao što ovaj „B film“ nije moja „B priča“, oseća se taj „stock footage“ trip koji je možda odneo onu suštinu šarma koju je moja priča imala...
  A čujem da hoće da snime nastavak sa mnom u glavnoj ulozi, kažu film će ovaj put režirati Michael Bay, samo da se ne zove „Renegade u svemiru“, kao što obično biva sa tim nastavcima filmova...čekaj...HOĆE ZAPRAVO!?!?
 
Posle ove scene idem da se odradim ko zmaj...
   
Grafika: 7
Zvuk: 7
Atmosfera: 6
Balans: 5

Ukupna ocena: 4.5


Clyde

Нема коментара:

Постави коментар