понедељак, 12. децембар 2011.

Shao-Lin's Road

Godina: 1985
Izdavač: Konami

Žanr: Platformska tabačina

Ovako Kjnezi zamišljaju žurku.

Shao-Lin's Road je jednostavno, do jaja igra. Čim ubacite prvi vituelni novčić na vašem emulatoru, prosto znate kako je kul ova igra bila osamdesetih, kada su borilački filmovi harali video-klubovima. Igra nema nikakvu priču, stisnete start i tabanje može da počne.
  Nivoi su mali i "blagoskrolujući", otprilike kao dve sobe. U ulozi ste malog fajtera, gospodara kung-fua i vremena, i naravno cilj vam je da isprebijate sve što se mrda. Napadaju vas badže, verovatno polaznici čuvenog hrama, u ljubičastim i u zelenim pantalonama. Kad sredite badžu u zelenim pantalonama, dobijate dodatak koji vam služi kao magija na nekoliko sekundi(ispaljivanje velike kugle sa šiljcima, mali magijski meci, ili štit oko vas). Svaki nivo se ponavlja dva puta, tako da na pet "slika" dobijate ukupno deset nivoa, a na kraju svakog drugog nivoa društvo badžama pravi i bos(primetićete da cura na drugoj slici izgleda kao ružnija sestra Chun-Li). Na raspolaganju vam je raskošan dijapazon od cela dva udarca, ali nijednog momenta vam igra neće biti dosadna zbog toga. Osećaj tabanja je prijatan i "hrskav" tako da ćete se lako primiti i na ovako mali proj poteza. Neprijatelji naviru sa svih strana a glavno fora je u tome što su oni u prvih deset nivoa poprilično glupi, ali kad "okrenete" igru, sve kreće iznova sa naravno novim potezima naših ludaka i predmetima koji sada padaju sa neba na vašu glavu te igra postaje ozbiljan izazov. Po završetku svakog nivoa, naš junak viče "GUTS!" i time nam se samo još i više dopada.
  Grafika u igri je prosečna, ali dopadljiva u azijatskom fazonu. Animacija likova je dobra i sve se da razaznati. Zvuk je takođe vrlo prosečan, ali je uklopljen u taj borilački ambijent. Atmosfera u igri je super, da se čovek primiti i osetiti kao da je usred te borbe iako je reč o zrnasto-pikselastom čudu iz 1985. Balans je skroz ok, iako na momente vam može biti i monotono jer neprijatelji nisu previše raznovrsni, osećaj brisanja celog ekrana punog nervoznih neprijatelja je zadovoljavajuć. A nivoi postepeno i vrlo fino otežavaju, taman kako treba.
  Kad se umorite od ovih modernih govana, gde u igrama 70% vremena provodite po menijima, interfejsovima i podešavanjima pustite Shao-Lin's Road. Ume da odmori mozak posle napornog dana na poslu. A čak nije reč ni o vrhunskoj video-igrii.

Mae-seri.